<p style="text-align: center;"><br />
<strong>MUNICIPIUL SIGHIŞOARA </strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong>organizează la data de 09.06.2017 </strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong>C O N C U R S /E X A M E N</strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong>de promovare pentru ocuparea următoarei funcții publice de conducere vacantă:</strong></p>
<p><strong> 1. Un post Șef serviciu – Serviciul Tehnic, investiții, urmărire contracte, monitorizare servicii de utilități publice.</strong><br />
Concursul/examernul se organizează la sediul Municipiului Sighişoara, Str. Muzeului nr. 7, judeţ Mureş, astfel:<br />
- proba scrisă: 09.06.2017, ora 10,00;<br />
- interviul se va sustine cu respectarea prevederilor art. 56 alin (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modifiările și completările ulterioare.<br />
Condiţiile de participare la concurs:<br />
Condițiile generale sunt cele prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare:<br />
Condiții de participare :<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă : Științe inginerești;<br />
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;<br />
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;<br />
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată. <br />
<br />
Dosar de înscriere<br />
Pentru concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:<br />
• formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;<br />
• copia actului de identitate,<br />
• copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;<br />
• copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;<br />
• copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;<br />
• cazierul administrativ.<br />
• Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.</p>
<p> </p>
<p> <br />
<strong>Bibliografia pentru concursul/examenul de promovare în funcţie publică de conducere vacantă de Șef serviciu – Serviciul Tehnic, investiții, urmărire contracte, monitorizare servicii de utilități publice:</strong><br />
<br />
1. Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată,cu modificările şi completările ulterioare;<br />
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificarile şi completările ulterioare;<br />
3. Legea nr. 215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
4. Legea nr. 51/2006, Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;</p>
<p>5. Legea nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; <br />
6. Ordonanţa de urgenţă 92/2007 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
7. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată,cu modificările şi completările ulterioare;<br />
8. Ordonanţa 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
9. Legea nr. 3/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
10. Legea nr.101/2006, Legea serviciului de salubrizare a localităţilor, cu <br />
modificările şi completările ulterioare;<br />
11. Legea 224/2008 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 92/2007 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006,.cu modificările şi completările ulterioare;<br />
12. Hotărârea Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrarilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;<br />
13. Hotărârea Guvernului nr.907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.</p>
<p>Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei camera 72 sau la telefon nr. 0265-771280</p>
<p>Termenul limită de depunere a dosarelor este de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României–partea a III-a.</p>
<p> </p>
<p><br />
PRIMAR,<br />
OVIDIU-DUMITRU MĂLĂNCRĂVEAN<br />
</p>
});
try {createAttachments (arrAttachments);} catch (e) {}