LANSAREA PROIECTULUI „eCetatean@Sighisoara2021”

LANSAREA PROIECTULUI

 „eCetatean@Sighisoara2021”

 

Municipiul Sighișoara, în calitate de beneficiar al Contractului de finanțare nr. 300/ 17.12.2018, anunță lansarea proiectuluieCetatean@Sighisoara2021”, Cod proiect Sipoca/ MySmis: 513/126286.

Beneficiar: Municipiul Sighișoara

Data începerii proiectului: 17.12.2018

Data finalizării proiectului: 17.11.2020

Valoarea totală a proiectului: 2.788.621,85 lei, din care:

  • 2.370.328,59 lei, valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;

  • 362.520,82 lei, valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național;

  • 55.772,44 lei, cofinanțare eligibilă a beneficiarului - contribuție proprie din bugetul local.

    Proiectul „eCetatean@Sighisoara2021” este finanțat de Uniunea Europeană și Guvernul României,  prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020,  Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Obiectiv specific 2.1- Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP.

    Obiectivul general al proiectului este consolidarea capacității Municipiului Sighișoara de a asigura calitatea și accesul la serviciile publice prin simplificarea procedurilor administrației locale și reducerea birocrației pentru cetățeni.

    Obiectivele specifice ale proiectului:

  • Eliminarea fluxului clasic pe hârtie pentru cel puțin 10 servicii oferite exclusiv de Municipiul Sighișoara;

  • Îmbunătățirea activității instituției prin retro-digitalizare a documentelor din arhivă;

  • Îmbunătățirea fundamentării deciziilor prin implementarea unui sistem de colectare și votare proiecte propuse de cetațeni;

  • Îmbunătățirea accesului la informațiile instituției prin actualizarea site-ului web al instituției;

Se va organiza o sesiune de instruire care va conține secțiuni privind temele orizontale: dezvoltare durabilă, protejarea mediului înconjurător, schimbări climatice, utilizarea eficientă a resurselor existente, nediscriminare și egalitate de șanse pentru toți.

Rezultate preconizate:

  • Portal de servicii electronice pentru cetățeni;

  • Sistem de management documente extins;

  • Sistem de colectare și votare proiecte propuse de cetățeni;

  • Site web al instituției modernizat;

  • Arhiva retro-digitalizată;

  • Instruire personal din instituțiepentru utilizarea sistemelor implementate.

 

 

Date de contact:

Manager de proiect: Ambrus Rodica, Compartiment Administrare Sistem Informatic - Municipiul Sighișoara, str. Muzeului, nr. 7, tel. 0265.77.12.80 / 0729499262, E-mail: sighisoara@cjmures.ro, www.sighisoara.org.ro .   

 

 

                 Primar,

Ovidiu-Dumitru Mălăncrăvean    

 

Manager proiect,

 Ambrus Rodica

 

 

 

Proiect cofinanțat din Fondul Social European,

 prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020!