<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">MUNICIPIUL SIGHIŞOARA</span></span></strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">organizează la data de 05.02.2018 – proba scrisă</span></span></strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">C O N C U R S</span></span></strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcții publice de execuție vacante:</span></span></strong></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Executare Creanțe – Direcția Economică – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic – Serviciul Resurse umane și Administrare Sistem Informatic – 1 post.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Concursul se organizează la sediul Municipiului Sighişoara, Piața Muzeului nr. 7, judeţ Mureş, astfel:<br />
- proba scrisă: 05.02.2018, ora 09,00;<br />
- interviul: conform art. 56 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, la sediul Municipiului Sighișoara, Piața Muzeului nr. 7.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condiţiile de participare la concurs:</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condițiile generale sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare:<br />
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;<br />
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;<br />
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;<br />
d) are capacitate deplină de exerciţiu;<br />
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;<br />
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;<br />
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;<br />
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;<br />
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;<br />
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Condiții specifice:<br />
1. Consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: construcții civile,industiale și agricole, inginerie civilă, economică în construcții;<br />
- vechime: 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">2. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic;<br />
- vechime: 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">3. Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: inginerie civilă, ingineria mediului, inginerie geologică, inginerie și management, inginerie tehnologică, inginerie mecanică ;<br />
- vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">4. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Executare Creanțe – Direcția Economică – 1 post;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: științe economice, științe administrative, științe tehnice, științe juridice;<br />
- vechime: 1 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">5. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic – Serviciul Resurse umane și Administrare Sistem Informatic – 1 post ;<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: științe în domeniul informatică, calculatoare;<br />
- vechime: 1 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Bibliografie generală:<br />
- Legea nr. 188/1999 - privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;<br />
- Legea nr. 7/2004 - privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare;<br />
- Constituția României, republicată.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Bibliografie specifică:<br />
1. Pentru ocuparea funcțiilor publice vacante de:<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Tehnic Investiții-Urmărire Contracte – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare Servicii de Utilități Publice – 1 post;<br />
- Inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Utilități Publice – Serviciul Tehnic, Investiții Urmărire Contracte, Monitorizare servicii de utilități publice – 1 post.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Hotărârea nr. 907/2016 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Legea nr. 10/1995 din 18 ianuarie 1995 *** Republicată privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- HOTĂRÂRE Nr. 273/1994 din 14 iunie 1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">2. Pentru ocuparea funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Executare Creanțe – Direcția Economică – 1 post;<br />
- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Legea nr. 207/2015 din 20 iulie 2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Ordonanța nr. 2/2001 din 12 iulie 2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste, cu modificările şi completările ulterioare;</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">3. Pentru ocuparea funcției publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Administrare Sistem Informatic – Serviciul Resurse Umane și Administrare Sistem Informatic – 1 post;<br />
- Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
- Sisteme de operare client /server (Windows) – instalare, configurare, administrare, utilizare;<br />
- Programe Office (Microsoft Office);<br />
- Limbaje de programare pentru baze de date : FoxPro, MySQL, Visual Fox;<br />
- Cunoștințe hardware : rețele, calculatoare. (Windows server 2012).</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină:<br />
- Formularul de înscriere tip (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Curriculum vitae, modelul comun european;<br />
- Copia actului de identitate;<br />
- Copiile ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;<br />
- Copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;<br />
- copia carnetului de muncă<br />
- Adeverință de vechime tip (model la sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Copie adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;<br />
- cazierul judiciar;<br />
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs. <br />
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei camera 72<br />
sau la telefon nr. 0265-771280</span></span></p>
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Termenul limită de depunere a dosarelor este de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României – partea a III-a, respectiv 23.01.2018.</span></span></p>
<p style="text-align: center;"> </p>
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: 11px;"><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"> PRIMAR,<br />
OVIDIU-DUMITRU MĂLĂNCRĂVEAN</span></span></p>
<p style="text-align: center; color: rgb(33, 33, 33); text-transform: none; text-indent: 0px; letter-spacing: normal; font-family: Tahoma, Helvetica, sans-serif; font-size: 13.33px; font-style: normal; font-weight: 400; word-spacing: 0px; white-space: normal; orphans: 2; widows: 2; background-color: rgb(255, 255, 255); font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;"> </p>
});
try {createAttachments (arrAttachments);} catch (e) {}