<p style="text-align: center;"><br />
<strong>MUNICIPIUL SIGHIŞOARA </strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong>organizează la data de 16.01.2017, respectiv 18.01.2017 </strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong>C O N C U R S </strong></p>
<p style="text-align: center;"><strong>de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcții publice de execuţie vacante:</strong></p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;"><strong>1. Referent, clasa III, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Resurse umane:</strong><br />
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;<br />
- vechime: 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu<br />
<strong>2. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Spațiu locativ – Direcția Administrarea Patrimoniului:</strong><br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: Științe administrative (Administrație publică) /Științe juridice/ Științe economice;<br />
- vechime: 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu<br />
<strong>3. Referent, clasa III, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Spațiu locativ – Direcția Administrarea Patrimoniului:</strong><br />
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;<br />
- vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu<br />
<strong>4. Consilier, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Compartimentului Cultură, sport, învățământ – Direcția Relații publice și comunicare:</strong><br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: Științe administrative (Administrație publică) /Științe economice/ Istorie / Studii culturale / Geografie (Geografia turismului);<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu și cunoștințe de limba engleză sau germană - nivel mediu.<br />
<strong>5. Consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Relația cu presa și societatea civilă – Direcția Relații publice și comunicare:</strong><br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: Științe ale comunicării (Jurnalism, Comunicare și relații publice) / Științe administrative (Administrație publică) / Filologie;<br />
- vechime: 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu și cunoștințe de limba engleză sau germană - nivel mediu.<br />
<strong>6. Două posturi de consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Relații cu publicul - CIC, Petiții, Audiențe, Informații publice:</strong><br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: Științe administrative (Administrație publică) / Științe juridice/ Științe economice/ Științe ale comunicării (Comunicare și relații publice);<br />
- vechime: 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu și cunoștințe de limba engleză sau germană - nivel mediu.<br />
<strong>7. Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Achiziții accesare fonduri EU, management proiecte:</strong><br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: Științe juridice /<br />
Științe economice / Științe inginerești;<br />
- vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu.<br />
<strong>8. Referent, clasa III, grad profesional superior în cadrul Biroului public Cadastru și agricultură:</strong><br />
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;<br />
- vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu, operare în programme GIS(MAPSYS sau AUTOCAD).</p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Concursul se organizează la sediul Municipiului Sighişoara, Str. Muzeului nr. 7, judeţ Mureş, astfel:</strong><br />
- <strong>proba suplimentară eliminatorie de cunoștințe de limbă engleză sau germană, nivel mediu: 16.01.2017, ora 9,00;<br />
- proba suplimentară eliminatorie de cunoștințe de operare PC, nivel mediu : 16.01.2017, ora 10,00;<br />
- proba scrisă: 16.01.2017, ora 11,00;<br />
- interviul: 18.01.2017, ora 13,00.</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Condiţiile de participare la concurs:</strong></p>
<p style="text-align: justify;">Condițiile generale sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare:<br />
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;<br />
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;<br />
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;<br />
d) are capacitate deplină de exerciţiu;<br />
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;<br />
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;<br />
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;<br />
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;<br />
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;<br />
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.</p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Bibliografia este anexată prezentului anunț.</strong></p>
<p style="text-align: justify;"><strong>Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină:</strong><br />
- Formularul de înscriere tip (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Copia actului de identitate;<br />
- Copiile diplomelor de studii;<br />
- Cazier judiciar;<br />
- Copia carnetului de muncă;<br />
- Adeverință de vechime tip (model la sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Adeverință care să ateste starea de sănătate;<br />
- Declarație pe propria răspundere conform art. 54 lit. i) din Legea nr. 188 privind Statutul funcţionarilor publici (r2) care să ateste că nu a fost destituit/ă dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Declarație pe propria răspundere conform art. 49 alin. (1) lit. g) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, respectiv conform art. 5 alin. (1) din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar şi deconspirarea Securităţii, care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>).</p>
<p style="text-align: justify;">Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.</p>
<p style="text-align: justify;">Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei camera 72 sau la telefon nr. 0265-771280</p>
<p style="text-align: justify;">Termenul limită de depunere a dosarelor este de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României–partea a III-a:<br />
02.01.2017, ora 15,00</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: center;"> PRIMAR,<br />
OVIDIU-DUMITRU MĂLĂNCRĂVEAN<br />
<br />
</p>
});
try {createAttachments (arrAttachments);} catch (e) {}