<p> </p>
<p style="text-align: center;">MUNICIPIUL SIGHIŞOARA</p>
<p style="text-align: center;"> organizează la data de 03.08.2017, respectiv 07.08.2017</p>
<p style="text-align: center;"> C O N C U R S</p>
<p style="text-align: center;"> de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcții publice de execuţie vacante:</p>
<p>1. Referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior în Compartimentul Monitorizare servicii deutilități publice - Serviciul Tehnic, Investiții, Urmărire contracte, monitorizare servicii de utilități publice:<br />
- studii superioare de scurtă durată;<br />
- vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu<br />
2. Consilier, clasa I, grad profesional superior în Compartimentul Monitorizare servicii de utilități publice -Serviciul Tehnic, Investiții, Urmărire contracte, monitorizare servicii de utilități publice:<br />
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cudiplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: Inginerie civilă,/ Ingineria transporturilor și a traficului,/ Ingineria mediului,/ Inginerie și management,/ Inginerie economică în construcții,/ Inginerie tehnologică,/Inginerie mecanică,/ Inginerie economică în domeniul transporturilor;<br />
- vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice,<br />
- cunoștințe de operare PC – nivel mediu.<br />
Concursul se organizează la sediul Municipiului Sighişoara, Str. Muzeului nr. 7, judeţ Mureş, astfel:<br />
- proba suplimentară eliminatorie de ”cunoștințe de operare PC, nivel mediu : 03.08.2017, ora 10,00;<br />
- proba scrisă: 03.08.2017, ora 11,00;<br />
- interviul: 07.08.2017, ora 11,00.</p>
<p>Data până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 zile de la data publicării anunţului înMonitorul Oficial al României–partea a III-a.<br />
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să cuprindă în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din H.G.nr. 611/2008, modificată şi completatăprin H.G. nr. 1173/2008.<br />
Bibliografia se afişează la sediul Municipiului Sighişoara şi pe site-ul Municipiului Sighişoara</p>
<p><a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>.<br />
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Municipiului Sighişoara sau la telefon: 0265-771280.”</p>
<p>Condiţiile de participare la concurs:<br />
Condițiile generale sunt cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici,republicată, cu modificările și completările ulterioare:<br />
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;<br />
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;<br />
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;<br />
d) are capacitate deplină de exerciţiu;<br />
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;<br />
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;<br />
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;<br />
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;<br />
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;<br />
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.</p>
<p>Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină:<br />
- Formularul de înscriere tip (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Copia actului de identitate;<br />
- Copiile diplomelor de studii;<br />
- Cazier judiciar;<br />
- Copia carnetului de muncă;<br />
- Adeverință de vechime tip (model la sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Adeverință care să ateste starea de sănătate;<br />
- Declarație pe propria răspundere conform art. 54 lit. i) din Legea nr. 188 privind Statutul funcţionarilor publici (r2) care să ateste că nu a fost destituit/ă dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro/">www.sighisoara.org.ro</a>);<br />
- Declarație pe propria răspundere conform art. 49 alin. (1) lit. g) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, respectiv conform art. 5 alin. (1) din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar şi deconspirarea Securităţii, care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică (sediul instituției – camera 72 sau pe <a href="http://www.sighisoara.org.ro">www.sighisoara.org.ro</a>).<br />
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.</p>
<p style="text-align: center;"> BIBLIOGRAFIE</p>
<p style="text-align: left;"><br />
<u>PENTRU functia publica vacanta<br />
Referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior </u>în Compartimentul Monitorizare servicii de utilitățipublice - Serviciul Tehnic, Investiții, Urmărire contracte, monitorizare servicii de utilități publice:<br />
1. Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
2. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici;<br />
3. Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.<br />
4. Hotărârea Guvernului nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri public<br />
5. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările ulterioare;<br />
6. Hotărârea Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;</p>
<p> <u>PENTRU functia publica vacanta<br />
Consilier, clasa I, grad profesional superior </u>în Compartimentul Monitorizare servicii de utilități publice - Serviciul Tehnic, Investiții, Urmărire contracte, monitorizare servicii de utilități publice:</p>
<p> 1. Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;<br />
2. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici;<br />
3. Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.<br />
4. Hotărârea Guvernului nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice<br />
5. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările ulterioare;<br />
6. Hotărârea Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;</p>
<p>Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei camera 72<br />
sau la telefon nr. 0265-771280</p>
<p>Termenul limită de depunere a dosarelor este de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României–partea a III-a:</p>
<p><br />
<br />
PRIMAR,<br />
OVIDIU-DUMITRU MĂLĂNCRĂVEAN<br />
</p>
});
try {createAttachments (arrAttachments);} catch (e) {}